Werken met Freepack Software
(en ja, dat is makkelijker dan je denkt)
In 1995, op een zolderkamer, kwam er een doorbraak in de software specifiek voor de flexmarkt. Van handmatig werken naar digitaliseren én automatiseren zonder investeren.
De naam “Freepack” verpakte deze nieuwe formule in één woord. De backoffice software voor het uitzendbureau tegen een vast bedrag per maand. Simpel, kort en duidelijk is de kern van de software en afgestemd op de ondernemer.
Gedurende de jaren en ondanks diverse crisisjaren, waarvan Corona het meest recent, blijkt dat Freepack zowel als bedrijf als in de software stabiel is en een waardevolle aanschaf.
Inmiddels is de backoffice software inclusief financieel pakket een volledige ondersteuning in de hedendaagse flexmarkt en werken er 17 medewerkers/sters op ons kantoor te Alphen aan den Rijn.
Vanaf 1 januari 2016 is Frans van Duijnen directeur en eigenaar van Freepack Software.
Met elkaar werken de medewerkers/sters vol passie aan innovatie en ontzorgen zij de ondernemers in de flexmarkt.
“Freepack luistert, stelt vragen en dan ineens zijn daar de vriendelijke en kundige medewerkers/sters met passie voor uitzenden. Ik zou Freepack 100% aanraden, want ze gaan uit van eigen expertise. Zijn gastvrij en staan voor digitaal vakmanschap. Superfijn samenwerken dus. Top bedrijf!”
Laat wat van je horen en vraag een gesprek aan!
Vergeet niet onze linkedIn te volgen en aan te melden op onze podcast kanalen